2008-06-27

Såll kåntråll

Min hjärna är ett såll. Igår kom jag på att det var en elektronisk pryl jag behöver, ganska viktig grej, och ganska billig. Under tusen. "Perferkt födelsedagspresent", tänkte jag och såg framför mig bilden av mina generösa föräldrar. Bilden är borta liksom idén.

Nu, nyss, funderade jag lite, och kom sedan på en sak jag gärna skulle vilja göra min rentré in i bloggosfären med, sedan försvann det som Arktis, dronten och viljan att leva i november: helt utan förvarning.

Undrar om man kan göra något åt sådant. Jag vill inte ha alzheimers.

4 kommentarer:

Simon sa...

Jo, det finns en grej man kan göra... fan, vad var det nu då...

Crom! sa...

Boaaaahahahahahaha!!!

hjon sa...

Igår som i torsdagen då du var ute på lokal och drack drinkar?

För övrigt undrar jag om det här är en t-shirt jag skulle kunna passa i?

Crom! sa...

Det skulle du säkert.